Jag kan det, and that's it!

Efter några timmars spenderande med filosofin så öppnar jag inte boken eller mitt anteckningsblock något mer ikväll. Kanske läser igenom allt innan jag somnar och det första jag gör i morgon bitti, information brukar lagras bäst så! I alla fall för mig.

Teorikursen är avklarad, och på onsdag ska jag och Sandra kolla hur bra/dåligt vi ligger till i teoriprov delen. Vi ska träna på datorerna för första gången, spännande! :P
På torsdag funderar jag seriöst på att slinga håret, kanske lyckas övertala tjejsorna att hjälpa mig!

Tänkte se en film på kanal 9 ikväll, en baseball film. Jag älskar filmer som handlar om sport, ni vet när allt kör i hop sig eller om ett lag är helt sämst och i slutet ska de möta de bästa och slår dem med hästlängder! En sån film är det ikväll, om jag inte minns helt fel. Man 3000 tror jag den hette, något med 3000 i alla fall.

Nepp, in i duschen nu. Min kondis gör mig svettig... (Y)

Vi säger så för ikväll.

Svara gärna på "Tror du på Gud" inlägget!

Natti :*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har sett den filmen! Men jag tror den var dålig om jag inte minns fel :p hehe
Jag tänkte också titta igenom alla anteckningar nu och repetera. Ska bli skönt att få provet ur världen..

2008-05-05 @ 20:50:43
URL: http://Korni.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Tack så jätte mycket! Hoppas du gilla den så mkt att du besöker den igen ;)

Kram

2008-05-05 @ 20:53:00
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0