I'm happy! :)

Wiho, idag känns livet lite lättare och jag har inte bestämt mig varför ännu! :P
Kanske är det för att mitt latin arbete är så gott som klart, eller så är det för att övningskörningen med Pelle gick överförväntan bra? :)

Övningskörningen gick strålande, faktum är att han till och med sa "att jag var fördjävla bra på att vara uppmärksam och säker i traffiken" sånt blir man glad över! Men givetvis har jag mina brister, såsom lite mer koll i speglar (förra gången var det bättre, lite sämre idag) och lägga mig ännu längre in mot mitten vid svängar, ruskigt nära! :O Men säger han det så...
Hur som helst, Tummen upp för idag! (Y)

Och nu blev jag ÄNNU gladare när jag läste att min älsklings Sandra har bestämt sig för att gå ut på Lördag med oss :) YES! Och vi har kanske fått chaufför hem! Idag känns det lite lättare som sagt var, och latinglosorna har halveras.

Just nu äre kolsnäs som står på väntelistan och ett Karlstad besök. WIHO!

Puss från en mer possitiv Ronja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0