Hur har du det?

Nu sitter jag här och luktar skoter, har varit snäll och klippt vår gräsmatta, eller halva för brorsan får ta resten sen.
Jag fick ett litet kondispass där, med små kullar, vattniga mossplätter (på vår fotbollsplan) och mitt dåliga tålamod. Jag har alltid en tendens till att skjuta på gräsklipparen även om den är självdriven i stort sett, men jag tycker det går för sakta så om jag är lite mörbultad i morgon så gav det ju resultat. :)

Dock blev jag lite gråtfärdig. Hörde bara Gabriellas sång i huvudet och pappas gråt...
Undrar hur du har det, om du hälsar på mig ibland och ser att jag har alla vackra pärlor du hade?
Undrar om du såg när jag spelade introt på en HIM låt för Mike och han blev jätte glad?
Undrar om du är där uppe med alla som försvann det året, alla de som valde att försvinna?
Undrar om du kommer ihåg att det är pappas födelsedag idag...?

Hoppas du har det bra.


Inte är livet lätt inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0