Hej gravsten

Vet ni vad jag vill göra nu? Spränga stjerneskolan och bygga upp den lagomt till jag tar studenten, då ska alla betyg ligga på MVG och jag får det jobb jag vill ha. Men, det kommer ju inte hända.
Istället händer massa skit grejer som det här:

Öppnade mina brev från Swedbank och Nordea. Märkligt nog såg jag att jag hade köpt fonder på mitt fondkonto för exakt det belopp som jag hade på Swedbank. Hmm, jag trodde att gubben satt pengarna fel, men det hade han inte. JAG, JAG hade klantat till det och läst på ett av mina "nordea" papper och skrivit av kontonummret, det nummer han satte in pengarna på. När jag kollade ett gammalt utdrags papper och sedan det papper som låg är jag hade läst av mitt kontonummer så ser jag att det var FOND pappret jag kollat på. :( KUL! Jag får helt enkelt sälja dom eller hur man gör för att ta dem tillbaka... Där rök de pengarna.

Och som om det inte vore nog, nu efter maten skulle jag plugga lite inför tyskprovet i morgon, tror ni att jag hade böckerna med hem eller? GIVETVIS inte. Så nu ska jag sura med broar (ett glosprogram som dessutom saknar halva bokens glosor). JAG HATAR SKOLAN!

Enda possitiva är att jag fått jobb, Lustgården. Lite ljus i det rövhålssvarta mörkret...

(ursäkta ordspråket, men jag är rätt irriterad.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0