Framme

Nu är vi framme, blev en regnig och dryg åktur. När Tom och jag kom till bergvik för att köpa en grej så berättade telefonen att nätet inte var kontaktbart, är det samma för er andra som har halebop? Har inte haft täckning sen dess... Och givetvis glømde jag mobilen i en affär, och när jag stått länge och väl i kön på H&M så blev det stopp framför mig då några öster ländska människor stod framför mig och det fattades en 50 öring för dom. Snäll som jag var så gav jag dem den saknade 50 öringen så kön kunde gå vidare, de i kassan tyckte jag var jätte snäll men folket framför mig gick bara! Snopet. Även om det bara var en 50 öring så kunde man väl änå tacka?

Aja, i morgon blire upp tidigt. 17 Maj i all ära, låååååång dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0