Fimpa röken men...

..INTE I ASKKOPPEN I BILEN DU SKA SÄLJA!

Linda tvättade sin bil idag, jag och Tom tog beslutet om att det kunde vara gott att städa ur sandlådan som fanns efter bilsen golv PLUS allt skräp som säljaren inte plockat bort utan tryckt in under sätena och givetvis skräp som Tom's kompisar varit duktiga med att lämna kvar och Tom själv.

Ända sedan Tom köpte bilen har det liksom luktat inrökt blandat med äckligt blöt hund och idag fick jag svaret. När jag skulle dammsuga bagageluckan så fanns det cirkus tre miljoner hundhårstrån fastkletade i bagagemattan som verkade vara ingrodda eftersom jag fick kämpa ett tag tills håren förminskat sig till runt tusen, sen gav jag upp. Röklukten då? Jo minsann, när jag öppnade askkoppen så var den överfull med cigarettfimpar. (!) Stanken var inte liten och cigarettfimps behållaren var alldeles kletig och äcklig. BLÄ! Inte konstigt att wonderbaumen inte friskade upp lukten i bilen.

Men nu är allt äckel borta och en ny doftgran ska inköpas, så jag hoppas rök och våt-hund lukten försvinner, för den kombinationen var inte speciellt god. :S

Vi säger så tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0