Filosofera mera....

...ELLER LÄGG NER KURSEN!

Ja, efter några timmars hjärntvättande så har jag väl nu kommit fram till ett och annat i mitt tänkande. Dock har jag ett par gånger blivit tvungen att tänka om då jag kommit på raka motsatsen eller är jag verkligen helt rationalist istället för en blandning mellan emperist och rationalist? Sånt gör mig galen, mitt block är genom kladdat, tur att kursen är slut snart.

Hoppas på bättre tider, tänkte nu ta en paus och träna fettis låren lite.
'Det var en gång' går idag, men det var Kejsarens nya kläder vilket jag helst föredrar tecknad och i sällskap med Ida Gustafsson! xD

Och min dator är seeeeeg. Blir en sen kväll känner jag på mig idag, har lite kvar att tänka över och resonera fram ett rimligt svar. Efter det, så ska jag inte filosofera över något på över ett halvår!!!

Nej, nu kan jag väl inte skjuta upp på step passet längre, here i come!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men åh, jag missade programmet igen ju xD

2008-05-26 @ 21:18:59
URL: http://Korni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0