Egentligen...

...så menade jag att uppdatera när jag kom hem, men jag ångrade mig.
Tänkte ta lite bilder nere från sommarstugan men det blåste lite kyliga vindar så sjön blev inte så fin så jag stuntade helt enkelt i det och lekte "lek fröken" i stället.

Mina minsta kusiner var på plats idag, Edwin och Wilma (6 år) och Emil och bonus kusinen Emil (5 år), de är som alla barn, har ungefär en miljon myror krypandes i benen så jag bestämde mig för att hitta på lekar åt dom.
Började med en skattjakt, tablettaskar var skatten, det var krångligt för dem att hitta skatten, de fattade inte riktigt min karta (även om den var skit simpel)... Sen lekte vi en miljon lekar, men det slutade alltid med att någon blev sur eller började gråta så då fick jag komma på nya lekar, sen förstod de inte alltid hur de skulle göra så det blev ju som det blev.

Fick ialla fall ett träningspass som heter duga! Sprungit runt och jagat och haft mig i cirkus två timmar! Fått baksmälla också, givetvis. Jävla fot.

Aja, blir nog ingen mer uppdatering ikväll iaf. Ska kolla igenom latin redovisningen igen och plugga den sista sentensen... Men men, vi säger väl så?

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0