Dryyyyyyg dag

För i helvetet vad jag är skol trött just nu! :(  Jag är så jävla trött så skolan kan fara till helvetet!
Och inte nog med det, alla nationella prov och kursprov ligger på onsdagar, då vi har massor med lediga timmar att göra klart skolarbetetn. Sedan kommer det en ledig fredag, nästa fredag ska vi jobba i hop pengar för afrika barnen, men skolan är så jävla snål på lediga dagar så de ska veta först vad man tänker göra så det vet om det blir en ledig dag eller skoldag. "/%¤&# Jag menar, hur viktigt är det för skolan att barnen i afrika får pengar? Om de ska ha sån jävla koll på vad man ska göra eller inte göra. Verkar ju inte vara så viktigt för skolledningen att de får sina pengar när de helst vill ha vanlig skoldag. FY FAN!

Det bästa för skolledningen vore kanske om hela världen försvann och bara Stjerneskolan fanns kvar, så kunde vi bo och plugga på skolan för alltid. Det skulle de säkert gilla...

Och för att göra inlägget ännu mer negativt: JAG HATAR FILOSOFI!


Som en mycket god vän och filosof sa (Therése von carlsson) : JAG SKITER I ALLT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA :D
Jag håller med! :( Jäkla dygna!

2008-05-20 @ 18:56:14
URL: http://Korni.blogg.se
Postat av: Therese

Det ä rätta tager de! Vi kan skita i allt tillsammans ;D

2008-05-20 @ 21:53:15
Postat av: Robert

Jag håller med till 100% mer skoltrött en vad man är nu är fasen helt otroligt Jag hatar skolan så otroligt mkt!! ska bli så jäkla underbart att SLUTA skolan ;)

2008-05-21 @ 18:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0