Done!

Sådär, nu är latin redovisningen klar att berättas, skönt. Och i morgon blir det smörgåstårta hos mormor, skit gott verkligen, speciellt eftersom jag inte äter det. Men jag får korv med bröd istället, skräll jag äter inte det heller! Men, jag offrar att äta den för mormors skull... även om det är på kräknings gränsen.

Har legat och solat större delen av dagen, väldans gött! I morgon blir det nog mer, beror på om man får jobba in svenskan eller inte...  Men det lär ju inte vara några problem?!
Kanske en timme teori i morrn, får se, blir nog antagligen det så man blir klar med instuderings frågorna någon gång. (Jupp, så långt har jag kommit.)

Spanska nationellt i morgon, direkt! Hjärnan på topp, nice att man har sina aningar om vad det ska handla om! :]
Just det ja, det var det jag skulle träna på. Fraser och några ord. (Y) Bra tidpunkt att komma på dom på, innan läggdags. Yeah men! Cykel till skolan i morgon, myyyys!

Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0