Dålig start

Jag sov otroligt oroligt i natt, då jag vaknade flera gånger och var rädd att jag försovit mig! Samtidigt mitt i all stress så har jag sovit underbart gott när Tom hållit om mig hela natten. :)
Nåväl, vaknade och gjorde mig klar, det var is på bilrutorna... :( På station blev det ett ledsamt farväl och just när corollan åkt iväg så strömmar det ut ur högtalarna : "Länståget mot Kil, Sunne, Torsby är tyvärr inställt. Tåget befinner sig på platsen x (kmr inte ihåg namnet) pga. motorfel så vi rekomenderar det senare tåget som går 07.08. Trevlig resa!"

Trevlig resa? Kiss my pungkula...

Gissa om jag blev purkiiiiis? Inte nog med att jag får gå upp flera timmar i förväg, jag fick nu vänta på station i en halv timma. Lagomt happy när det fullsmockade tåget OCH bussen var svettig av allt folk.

En soft dag, har pluggat lite på tyskan och känner pressen på mig! Har rätt mycket nu framöver. Spanska läxa, spanska kursprov, Tska kursprov, filosofi uppsats, latin redovisning plus översättning och glosläxa och speak i engelska B. Listan kan göras lång, det är dock detta jag kom i håg.
Inte så mycket att träna inför kanske, men bara tanken på att man har så mkt framför sig gör mig sicko. :(

Nej, nu ska jag ringa älsklingen och purka för mig själv med förkylningen framför en film sen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0