Break the ice

Idag blev vi bruna! :) Mina underbara pök (Sandra, Elin och Therése) hade en "fixa-håret-och-prata-om-problem-dag". Sådanna dagar sker ju inte precis en gång i veckan, så idag slog vi på stort! Frisörbarnet Therése slingade både mig och Elin så nu är vi nöjda och glada med våra hår! :) Suuuuuuper nöjd!
Sen chillade vi i solen med saft och bullar + massa tjejsnack, det är skönt med tjejdagar. Nästa vecka om det blir fint väder så ska vi inviga första solningen nere vid sommarstugan vid sjön, nice. Jag älskar sommarstugan, mys kvällar i sommar ska det bli! ^^,

I morgon åker jag till Norge, har verkligen längtat som en idiot och brorsan drog iväg till huvudstaden igår med MIN väska som jag ska packa norge visitens grejer i. Kul att gå med 1,3 m lång väska på fullproppat tåg i morgon då, yey. (Y)

Underbart att sova med sötnosen igen, har inte sovit så skönt på länge. Miss u <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0