Blondinbella

Varför är denna tjej sveriges bloggdrottning? Egentligen? Står det något intressantare i hennes blogg än i någon annans? Mer än allt hon shoppar!? Shoppar för sådanna summor som vi vanliga döda studerande absolut inte kommer i närheten av! Jag läser hennes blogg då och då, för att försöka hitta det speciella med just hennes blogg, har nog inte riktigt hittat det ännu. Kanske är det förundran hur man kan tjäna så stora pengar på liksom ingenting, igentligen? Hmm...
 Kan försvara henne iaf att jag tycker 'bellasuger' sidan är riktigt patetisk och omogen. Ser liksom ingen poäng i det hela.

Vad tycker Du?


Kommentarer
Postat av: Elli

vad synd :/ men tror de funka igårkväll när min syster beställde. otur :(

2008-05-02 @ 22:56:50
URL: http://whoknow.blogg.se
Postat av: Sofia

Nej precis! Vad tusan är grejen med hennes blogg? Läser den allt för ofta, bara för att som du sa se vad som är SÅ spännande med den. Hon äter, shoppar och sover? OCH, nej fan... hon är bannemej tragisk!

2008-05-02 @ 23:15:39
URL: http://missxophia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har ingen kommentar, skulle aldrig läsa hennes blogg. Eller jag har faktiskt gjort det en gång, då skrev hon att hennes mamma var en milf. Jag anser att man skriver inte så om man respekterar sin mamma fast iofs så verkar det ju mest handla om business i den där familjen, vart är kärleken undrar jag.
By the way, kolla in din mail, I sort of need your help..... Pz

2008-05-03 @ 01:20:31
URL: http://michaelasreality.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0