Bilmekaniker?

Blev en sen kväll igår, kom i säng runt 2 tiden. Men jag har haft sömn problem ett par nätter nu då jag drabbats av mitt jäsp (hur stavas det?) prolem som innebär att jag är inställd på att jäspa, men jäspen inte trillar över så man gapar och får ut luft. Ni fattar säkert inget, men så är fallet. Hur som helst så orkade jag inte somna pga. det.

Grunden till att vi var uppe så länge var att Tom's pappa satt och berättade hur galen han var som ung. Ett under att han lever anser jag. En mysig och trevlig kväll!

Hittills har vi hunnit med mycket, jag har varit med i en bogserad bil, lite smått kul och läskigt! Sen har jag bytt Tom's vinterdäck (det finns en grund till att han inte bytt dem tidigare) och skrivit lite Latin.
Nu ska jag plugga lite tyska, sen får vi se hur det blir!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0