Backstage?!

Solen steker och jag och mamma tog en promenad ner till mormor och morfar vid sjön, underbart att gå skogsstigarna! :) Sitter här nu och har skrivit ut mitt CV och tänkte få ut en bild till busskortet, men det verkar ju inte gå sådär jääääätte bra. Så det får bli det där fula "Kattflin" kortet. :(

I morgon åker jag till älsklingen! Fy fan vad nice det ska bli, har verkligen saknat dig... <3
Blir ett par nya brillor på H&M om dom jag spanat på finns kvar, vill säga.
Körskolan och teoriprovs test oxå, spännande!
Fick reda på engelska uppsatsen också, fick det betyg jag hade väntat mig så jag är nöjd.
Hoppas vi får se dom i morgon. Får se om det blir update ikväll, Desperata hemmafruar ju! :D:D


Vi säger så.
Btw, hittade en urgammal bild sen 2006 på mitt USB minne! :P
Vad tycks? xD

 Blondin eller brunett? Slingor på torsdag, kanske ska skaffa lugg igen? Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0