1 Maj

Sådär, nu är maj här och det är inte världens bästa väder om jag säger så, halvregnar. :(
Gårdagen kan jag däremot berätta var skit kul! Så roligt på förfesten med grillning och Kubb hemma hos Therése! Hade riktigt skojigt. Vi tog en tur till faktoriet, mötte Jenny & Daniel från avrika (stcc teamet) som stod och köade, men det var förgäves eftersom vakterna sa att det var lika bra att vända, fick inte plats mer folk. Sen skulle vi gå hemmåt, hämta cyklarna hos Carlsson och givetvis spöregnade det. Men klassblöta och döds trötta så var vi hemma runt två tiden. Sov rätt länge idag! ^^,

Tom åker i morgon till min olycksplats, sturup på stcc och jag blir hemma kanske ska gå på sunne marten i morgon med kusilini, mor och moster. Sen ska jag plugga filosofiiiiiiiii. BLÄÄÄÄÄ! :S

Tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0