Tanke förändringar

Igår var det fest, hos mig. Eller, vi var några stycken, eller rättare sagt vi SKULLE ha varit några stycken. Men Tres, Robert & Sandra var de enda som dök upp. Sen helt plötsligt kommer Gustav och jag erbjuder mig att han ska få sova här! (?) Och Gustav i sin tur bjuder hit Dag-Erik och halva Norge, men allt gick fint och ingenting gick sönder. ;P  Sen nere på byn var det iskallt och jag har aldrig frusit så jävla mkt i hela mitt liv! Frös i två timmar efter att jag kommit hem och lagt mig, påpylsad med både det ena och det andra... Feberfross typ. Usch.

Idag har det varit chill, påskmiddag med farmor och farfar sedan en tur till Lysvik och kollat läget hos Robin och Elin. Ett farväl till Gustav och nu är vi hemma och ska i sängen! Mums, är trött. :P

Angående G så har jag nog ändrat min inställning till honom. Efter att Tom varit dum i huvudet så anklagade jag mest G för att han inte hindrade Tom, men när jag tänker efter så är det ju Tom's fel, bara. Visst G kunde ha sagt till honom, men hans natur ligger på gränsen där allting är okej, precis allt i ett förhållande så jag har förstått att han antagligen såg det som 'okej', även om det inte alls är det enligt många många andra.
Så med andra ord har jag lagt ner min stridsyxa och insett, äntligen, att det var bara Tom's fel. Är en människa så svag att inte kunna stå emot en sådan grej då är det bara den människans fel och dumhet.


Nu blir det sängen.
På återseende!!


PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Titti

Haft en bra påsk? :)

2008-03-23 @ 22:45:33
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: micha

Väldigt bra insikt! Puss, love you

2008-03-24 @ 02:57:11
URL: http://michaelasreality.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0