Stress

Puh... Jag är helt slut. Min stressfaktor är på max och jag har massa matte formler i huvudet som ska stanna där tills i morrn, en bokrecension som ska vara klar snart i både svenska och engelska, spanskan har jag fortfarande inte lämnat in fastän den varit klar i över två veckor m.m.
När matteprovet och de fyra hemska timmarna är över, då kommer mina axlar flyga av lättnad. Jag längtar verkligen tills jag lämnar infosalen och bara sätter mig någonsatns och pustar uuuuuuut!

Lovely ska det bli! Jag hoppas provet går bra, jag hoppas även att jag inte glömmer massa saker tills i morgon. Är faktiskt rädd för att jag har pluggat för mkt nu igen, vet inte hur jag lyckas. Men i går satt allt bra, just nu är allt bara vimsigt och tjockt i huvudet... Det märks väl i morgon?

Har haft ansiktsmask, hårinpackning och tagit ett härligt avslappnande bad för att göra mig redo inför matten. :D
Som sandra en gång skrev i sin blogg: 'Är man snygg så går allt!' I morgon hoppas jag att det stämmer!



Kusilinis blogg, som tack för att hon gav mig ett tips häromdagen. :)
http://michaelasreality.blogg.se Läsvärd! LOVE YA! <3

Nej, nu ska jag sova, sova och soooooooova! Och förbannat gytt ska det bli!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0