Snö?

Jodå, i morse när jag vaknade upp i värmlands residentstad så låg det ett vitt täcke med snö över hela marken ioch givetvis var det pissglingt. Tåget kom för sent till skolan pga. vädret... Nice? Nej, jag som ville ha VÅR!
Var på första teorikursen idag, verkar väl okej. Gytt att man antagligen inte behöver köpa några böcker också. (:

Halsen är bajs, uppriven och svälld... Funderar på att stanna hemma i morgon, men nej. Får hellre gå hem under dagen i så fall, tråkigt bara om jag skulle vara sjuk på påskhelgen.
Längtar efter mor och far. Inte bokstavligt talat men det är inte alls kul att vara ensamma hemma i detta hus. :S
Nej, usch. I natt sover jag i mami och papi's sovrum, och gissa om nyckeln ska vridas ett varv?


Nu blire telefon med Älsklingen, som jag för överigt saknar massor! <3
Sen sääääängen!

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0