Släkt middag

En solig söndag i grannlandet, jag har suttit ute i typ två timmar och läst klart 'Fröken Julie' och druckit te. Hade riktigt ont i halsen när jag vaknade i morse, ungefär som halsfluss, hoppas det blir bättre så jag inte ligger sjuk på påsk!  Hur som haver så satte solen faktiskt lite spår på mitt vinterbleka ansikte, fräknarna kröp fram även de, en jäkligt härlig dag med andra ord! (:

Och nu ska vi packa i ordning allt och åka på middag med Tom's släkt på pappans sida, ska bli trevligt och mysigt! Riktigt hungrig är jag också, så det ska verkligen bli underbart att få i sig lite mat!

Aja, vi åker hem till Sverige sen i kväll!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0