Skrattattack åktur :D

När jag sprungit som en flådd råtta över halva stan och slutligen kom till bussen så var det den där trevliga busschauffören som körde. Hon är toppen, hon är glad, skrattar och pratat, tillskillnad från de flesta busschaufförer jag vet om. I alla fall dom i Torsby, inget att skryta med precis.
Hon var nog inte riktigt koncentrerad i dag när hon körde, halva bussen fick nog wiplasch(stavas?)  då hon gasade på som i helvetet och sen tvär bromsade när hon insåg att någon skulle av vid en hållplats! Så tillslut orkade jag inte hålla mig och skrattade lite diskret för mig själv. :P

Ätit mat, försökt få plats med min lilla gräddfil i ett ölfullt kylskåp. Jag skojar inte, den som lyckas få in nått mer får en tia, och då ska ni veta att mr. Nilsen inte precis har MYCKET grejer i sitt kylskåp. Blir duschen nu, gytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0