Skärtorsdag och snorunge

Härligt, inte nog med att jag var livrädd i går när jag gick och la mig i går med varenda grej som kan lysa på, så vaknade jag med en mer eller mindre igen snorad näsa. Förkylningen som jag har försökt motverka hela sen en vecka tillbaka har nu blivit ännu värre! BAJS! Har druckit 5 L te om dagen med vanlig honung och honung med elacuptus smak. (skratta inte åt min fina stavning där på e ordet :P)

Ingenting verkar vilja hjälpa.. Möjligtvis känns inte halsen som ett rivjärn längre men smak och lukt är typ borta. Typiskt när jag äntligen får ta mig godis och chips på lördag? NÖRDIGT! Och inte nog med det så var mitt öga jätte svullet, ja, halva ögat gick bara att öppna. En vagel har slagit sig till ro där, jag hade en på varje öga i helgen men de försvann och istället fick jag en skitstor som gör att det ser ut som att jag snusar under ögat. ;(

Mamma och pappa kommer i kväll/natt. Skönt, städar, diskar, eldar som en galning för tillfället. Snart blir det nog en film, te och täcke! Sen ett härligt bad, välbehövligt och sist men inte minst en stor kopp te, igen.  :)

På bättringsvägen? Ha det bra!


Ingen kan snaska kotte som Eva-Lena! x)

Kommentarer
Postat av: Elli

usch lät som en jobbig förkylning du dras med. Krya på dig!

Glad Påsk:)!

2008-03-20 @ 19:25:23
URL: http://whoknow.blogg.se
Postat av: R

Glad påsk på dig med :D

2008-03-21 @ 12:07:53
URL: http://klingandemusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0