Påsk afton

Mamma jobbar idag, men hon hade skrivit klart och tydligt på en lapp att påskäggen var i "fisk-nivå". Vi protesterade för några år sen och sa att vi inte behövde leta ägg, men hon är bestämd på den saken. :P
Som vanligt hittade jag båda påskäggen, men var en snäll syster och lämnade kvar det ena till min broder.
Men jag blev besviken... Jag trodde faktiskt det skulle vara godare med godis än vad det var. Efter mitt lilla uppehåll så trodde jag verkligen att jag skulle slänga i mig allting som var märkt med ordet, Godis el. chips. Men det blev inte så.  Aja, det blir nog inte särkillt svårt att sluta sen på tisdag iaf. ^^


Nu ska jag klä på mig, göra iordning en termos med varmt vatte ta en kopp, tepåse, honung och min bok och sätta mig på altanen i solen. :)  Det ger verkligen en vårkänsla när solen står på en nästan klarblå himel!

Vad ska ni läsare göra idag?


Puss :*

Kommentarer
Postat av: Elli

mysigt & leta efter påskägg.
jag ska stå i gardeoben på lassestefanz ikväll :s roligt liksom haha.
har käkat påsklunch med familj & farmor också!
vad har du gjort?

2008-03-22 @ 15:13:24
URL: http://whoknow.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag har ätit påskmat, sett på filmen Juno tsm med Robert och gått Borejoggen (efter lite ångest av allt godis, fick vi allt ta rundan..) Du då?

2008-03-22 @ 17:52:31
URL: http://Korni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0