Panik

Jag pratade just med Therése angående sommaren och dess härligheter! Körkort, fryksdalsdansen, bredvikakvällar, sol & Bad, cruising i järnvägsgatan med musik och bas på MAX! Det känns verkligen som en evighet tills dess...
Jag vill ha körkort, jag letar bil. Hittade några intressanta faktiskt, billig, lågt miltal och hyffsat snygg! Jag har faktiskt insett att en bil inte behöver ha styling för 20.000 medans bilen bara är värt 30.000, på något vis har många överdrivit sitt sätt att styla sin bil tror jag. Är det inte lika bra och köpa en ännu bättre och nyare bil och lägga på 20.000 i priset istället? Jag kommer vara överlycklig bara jag får köra i en bil jag kan kalla min egna.

Har iaf letat och letat och letat så nu blir det duschen och sen tv  + mat. Nice!

See you later.

Kommentarer
Postat av: Gustav

d va värst va du orkar skriva så himmla mycke!! vet inte hur sånt här med blogg funkar men ja hoppas d är bra med dej å tom.. d va roligt å ses föressten... 18-19-20 ska vi ju fixa fest här sen basså ni kommer ihåg!

2008-03-25 @ 23:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0