Negatiiiiiiiv

Shit, jag har varit i skolan i sju timmar cirkus och det känns redan som om det var miljoner dagar sen det var lov. Blä. Schemat blev väl inget bättre, kanske ynka pynka lite då vi har lunch på tisdagar iaf och slutar halv två på torsdagar, så jag hinner med två tåget till söt. :)
Men, allt är knappast bra för det, suck. Den nya spanjoren ska ha oss i fem veckor, tre ggr i veckan och jag hatar deeeeeeet. Spanskan var väl nog jobbig som den var? Ett blä till för det. Och på köpet så fick vi en läxa, ska skriva en hel A4:a om nått. Lite väl mycket tycker jag för att ha lektion EN GÅNG! Sen så var hon tvungen att rätta prov också så hon skulle få den erfarenheten, så prov blir det också framöver.

Usch, är bara negativ idag. Hade hoppats att några av er läsare hade tipsat om en bra rengörings serie, men inte. Help me? Please..?


So long...

Kommentarer
Postat av: Frida

jag fick en underbar rengörings "kräm" för huden i julas. Den doftar dessutom persika! jag var lite skeptisk i början eftersom jag föredrog att använda vatten till men med denna så behöver bara en bomullstuss eller något liknande.! Iaf serien heter CLARINS enligt mig är den riktigt bra!

2008-03-03 @ 19:33:08
Postat av: Micha

Clinique har bästa hudvården enligt mig. The Body shop kommer tvåa. :p

2008-03-04 @ 07:50:31
URL: http://michaelasreality.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0