Morsning korsning!

Efter några timmars sömn så är jag nu på G! :D En dusch, lite frukost snart och lite solande i solen så tar jag tåget back home för att fira en av mina 7 kusiner som faktiskt blir 16 år idag! :)
Grattis Eddie!

Gud va man blir frestad av denna sol, tänk om det var 25 * varmt och man låg på stranden, åkt sin egna bil, äter femtusen ton glass om dagen och bara mår gött och blir brun.
Men jag antar att det inte bara är jag som vill ha sommar? Michaela den lyckans osten har ju bosatt sig på solens favoritplats nr.1, Australien.


 Ser det inte härligt ut? GAAAH! SOMMARBEROENDE?

Nej, nu är jag verkligen sommarsugen, kom någon gång? Natt efter natt i sommarstugan, grillparty efter grillparty, kolsnäs efter kolsnäs.... Nej, nu får jag sluta. Annars kommer jag nog somna igen av allt drömmande..

Vi säger så.?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan, jag blir deppad när jag ser sommarbilder.

2008-03-27 @ 13:16:37
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0