Men?

Sitter i k-d nu, och här är det världens jävla bajs oväder! "/ Det är snöflingor stora som plommon jue....BLÄ!
Sen ringde mamma för en timme sen också, jag behövde inte alls ta blodprov idag!?
Kul, då blev jag stucken fastän jag inte behövde... Men, inte en enda waran tablett mer. :) Det ska bli otroligt sköööööööönt. Halsbandet åker av om 3-4 ddg oxå, så nu ska jag börja använda mina vanliga fina halsband i massor!


Jag har gjort ett seriöst försök med matte statestiken, och det känns som att jag bara rabblar upp allt  om och om igen... Någon läsare där ute som kanske tillhör sp06 klasserna?


Tills vidare....

Kommentarer
Postat av: Titti

Jadå, jag har haft en trevlig påsk jag också! Och nej, tyvärr jag har redan haft en veckas lov :( Usch.. vill ha mer! Ska du hitta på något speciellt idag då? :)

2008-03-25 @ 15:55:43
URL: http://tittisegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0