Känslor

Shit, idag fick jag ett sånt där anfall då jag vill flytta här ifrån! Binda nya kontakter någon helt annan stans och bara festa, festa, festa och festa. Givetvis skulle mina närmaste vänner flytta med. Men ändå, en sån konstig känsla och vet ni vart mina tankar på flytt gick? Jo, Dalarna! :O
Jag vet inte vad som hänt med mig, jag hatade ju Dalarna, specielt det stället och sen vill jag dit. (?)
Känner mig rätt förvirrad faktiskt...

Kanske det var Gustavs dialekt som fick mina tankar på villovägar? Det är världens finaste dialekt, det är det verkligen. Men skulle den ha påverkat mig så? Nej, jag får rycka upp mig!
Känns ändå rätt konstigt.


I morgon känns det nog bättre, två timmar på buss piggar alltid upp! (?)
Fråga mig en fråga och jag ger svar i nästa inlägg!

Vill ha ngt att skriva! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0