Jobbigt...

Sitter 10 mil från sötnos just nu, är jobbigt. Man blir så van av att alltid vara runt omkring varandra, känner sig aldrig ensam liksom. Funderar seriöst på att flytta i hop, men båda vet att pendling inte kommer vara en höjdare. Kanske om ett halvår, ett år då skolan kanske blir lite lättare, den borde bli det efter vad andra talat om.

Hur som haver, huset är i lugnan ro. Pappa har äntligen insett att han jobbar mer än han klarar av, och förstår varför vi är trötta på det där hemska humöret helg efter helg. Riktigt skönt, idag kröp man inte på nålar utan det kändes verkligen i hela huset hur all ro spred sig från vrå till vrå! :)

Och ni vet att jag klagat på vårt tak? Att det låter som att någon försöker slita av det? Idag fick jag det bekräftat.
Mor var ute på promenad, plötsligt börjar det blåsa och hon ser att en av plåtbitarna börjar lyfta från vårt tak. Nice, inte konstigt att det låtit som det gjort de senaste veckorna... Pappa akut fixade det och takbyte är aktuellt nu redan i vår.
Vi har väntat i det längsta eftersom sådanna problem inte har funnits, men nu är det alltså dags. Skönt!

Oj då, blev kanske inte ett riktigt 'intressant' inlägg idag, nåväl. Lite familje info är väl alltid bra. (?) Hehe. ^^

Alla läsare, idag ber jag er på mina bara knän att ge mig tips på rengörings serier som gör huden underbart härlig!
Tipsa, tipsa tipsa! Som tack kommer jag länka till eran blogg. :)

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0