IG - icke godkänd

Veckans helvete har lagt sig, matte pluggandet är nu över och väntan på resultatet från Matte B krusprovet är även det över, jag klarade det! Jag är glad, lycklig och allt annat man kan tänka sig. :) Att få G räcker gott och väl för mig som verkligen är hjärndöd vad gäller Matte, så jag är nöjd, mer än nöjd faktiskt!

Däremot vill jag ge idrotten en klackspark i röven för mitt IG. Varför det stå IG på idrott A har inte kommit dit för att jag har skolkat, glömt kläder eller varit totalt hjärndödsvärdelös i ämnet, nej saken är den att man måste ha gjort en oriterings runda och det roliga är att man behöver inte ens klara den, man måste bara vara med.
Varför var jag inte närvarande då, den 18 september förra året? Jo, jag låg i Skåne på universitetssjukhuset och hade just opererat in en skruv i min påkörda fotled, därför var jag inte närvarande. Jag tycker att det borde vara ett giltit förfall för att inte vara med, jag var ju inte precis hemma och skolkade. Och när man inte ens behövde komma i mål så borde det ju absolut inte spela någon roll tycker jag.
Det bästa hade kanske varit att lånat med en terräng rullstol?

Jag blir så trött i blaaaaaaand.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är lite nervös för mitt prov, jag har ju inte sett det än. Men jag hoppas det gick bra! Får väl se det på Fredag...
Men du vet väl att du får betyg i Idrott när du väl gjort orenteringen? Så det är ju inte ditt betyg. Men jag tycker också att det är lite fjantigt att en sådan dag är obligatorisk.

Ha det bra :) Skönt att du fixa provet också :)

2008-03-10 @ 21:35:57
URL: http://Korni.blogg.se
Postat av: Ronja

Tack sötnowsen min

2008-03-10 @ 22:36:43
URL: http://klingandemusik.blogg.se
Postat av: Ronja

Tack sötnowsen min

2008-03-10 @ 22:36:51
URL: http://klingandemusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0