Guess what?

Jag har beställt en jacka, en 'seglar jacka' närmare bestämt. Jag har bara min skinnjacka och behöver ett ombyte under vår-sommar perioden, skinnjackan hade jag ju mer än mest ångest för innan jag tillslut klippte bort prislappen två veckor efter köpte. (Y) Men tro inte att jag inte hade ångest för färgval på denna jacka, o nej. Det fanns fyra färger och jag tyckte om allihop, valde en rosa-vit, fick hem den i dag och självfallet får jag ångeeeest för om jag valde rätt färg. >.< Jag valde nog fel och skickade den tillbaka och beställde en ny, en röd-vit.

Jag ska sluta töla, jag vet inte varifrån jag fått det? Sådär tölig har jag aldrig varit förr och det är inget skämt! Jag får ångest direkt jag köpt något för jag skulle ju kunna hitta en mycket snyggare t-shirt, jacka, byxa eller nått annat..
Nej, nu ska ångesten BORT! Shoppingsångest, jag lyckas allt med det mesta tror jag.



 Den var inte så snygg i verkligheten faktiskt... tänk en röd-vit i stället!




Wiho, två timmar på tåget, två timmar musik och sen hem. Gytt, nu ska jag stor städa på rummet. Hamstrare som jag är så har jag lådor, boxar och skåp fyllda med saker som jag 'kan behöva' i framtiden eller när jag flyttar, ni känner säkert igen er. Ska bli roligt och se vad jag har samlat i hop. ^^

Over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0