Givetvis

När jag kom från stan med bussen vid halv fyra så var det något speciellt som drog alla passagerares blickar till sig. Någon meter från Kronoparkens centrum stod det ett 20 tal ungdomar hängandes över ett staket och bakom dem befann sig 5 polisbilar, 1 ambulans, en gubbe med kamera och avspärrningar och polisuniformer. Varför?
Tydligen hade en kvinna polisanmält sin man igen för misshandel, när polisen kom satt han med vepen och massa annat (det var nått sånt iaf)... Vad är detta för ställe? Det dödar inte precis alla rykten om kriminella läskiga kronoparken.

Jag och underbara jordnära Bea har pratat om allt typ i två timmar, det är skönt. Att sitta 10 mil från sina underbaraste vänner man kan få tag i och ändå ha en person som är precis lika underbar när man inte är hemma, det är tur och lyckligt! :)  Och jag beundrar henne nästan lika mycket som kusin Michaela, för den otroliga förmågan att stå på sig!!  (det är inte alltid lätt, jag är inte en sån person kan jag erkänna..) (http://michaelasreality.blogg.se)


På stan gjorde jag några fynd, jag skulle köpa lite olika saker från Åhléns idag, ansiktsgrejor och hårschampo!
Flyt som jag hade var det extrapris på precis varenda vara jag köpte! PLUS att jag hade 58:- kvar på ett presentkort från svärmor och Maja, så jag behövde inte betala ens hälften av vad allt var värt egentligen! Ett stort plus för det!


-Men ni har du och T har det väl bra?
-Ja.

Har vi det bra? Alltid? Nej, ibland och rätt ofta blir jag kvar i bubblan från förra sommaren, då allt gick sönder. Försvinn ur mina tankar....släpp det, gå vidare. Jag är på väg, men allt har sin tid?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0