Charm

Charm, kan dialekter charma en? Jo, det kan de väl? Jag är död's charmad på just den dialekten och nord norskan. ;P Haha, lustigt.

Jag önskar jag var den tjej jag var i nian, då jag trampade på den som försöka trampa på mig. Då jag sa precis vad jag tyckte, trampade sönder Laanges mopedsnack, hell yeah! Vart försvann min lite halv punk/rockiga stil med snygga skor och band tröjor?
Ja, Vart försvan hon?

Kanske till skolboken på främmande stjerne, hjälp mig hitta henne igen. Jag saknar henne.
Jag är glad att jag har min otroliga förmåga att locka fram skratt, det har jag väl?





" Jo då är den väl fin, mer åt den vanliga trosan i svart med rödluddig kant kaske."
Jag förstår inte, att övergången till fullkomligt hat (inte riktigt så hemskt) till att disskutera olika saker hit och dit, förstå saker, prata normalt. Shit, jag som inte ens kunde lyssna på Whiskey in the Jar förrän nu.
Allt har sin tid.



Kommentarer
Postat av: Aspbacke

Klart det går att charma det du lyckades med mig :O :P haha puss

2008-04-02 @ 23:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0