Ändrade planer

Jag fick just reda på att jag inte alls far till Norge i morgon, utan den turen blir på lördag. Sen fick jag även reda på att jag inte kommer åka hem på söndag, för då skulle vi tydligen ut och äta och då kommer jag absolut inte hinna med sista tåget. Så det blir en tidig måndags morgon med mycket packning. >.<

Vad säger man, dessa män kan inte planera ordentligt. Inte den pöjken jag fick tag på i alla fall. Suck, spelar ingen roll vad det än är, hans motto är ' det ordnar sig', vara sig det handlar om att man ska i väg om 2 timmar och bilen har kollapsat, eller att han ska fixa nått annat. Allt löser sig, och oftast har han rätt... MEN han kan fortfarande inte planera. :P

Så då ska jag packa lite mer och sedan se debatten med 'Blondinbella' i SVT vid 22:00. Ska bli intressant att se om hon har något att säga.

Vi säger så.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0