Utmattad

Jag är så jävla trött just nu så det inte är sant! Har sovit rätt dåligt inatt, dels kom vi i säng sent sen har jag vaknat var och varannan timme...  Sen städade jag huset när jag kom hem (jo, faktiskt så är jag så snäll) tog även tag i mitt rum som verkligen behövde en städning! Putsade fönster o ja, allt man kan tänka sig, så nu är det gytt fräscht igen!

I går hade jag verkligen jätte kul! En mysig tjej kväll med skratt, spel, prat, studsmatta, mackkastning, snacks o det bästa sällskap man kan tänka sig! Ja, en toppen kväll helt enkelt. :)

Btw, åt ungsstekta rotfrukter förut och det var FRUKTANSVÄRT GOTT! Jag mumsade verkligen i mig med god aptit. :P
Morötter, lök och potatis med olika kryddor, honung och en klick Turkisk youghurt som jag blandat vitlökskrydda och örtsalt i! SMASKENS!
Det rekommenderar jag.

Köket ropar på en uppstädning efter mina kockegenskaper. Får väl lov att kila, samt plugga lite Latin sentenser... Buhuhuhuhu! :(


Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0