Utmattad!

Puh! Nu har jag äntligen slagit mig ner efter några hektiska timmar med städning, städning och åter städning.
Detta inkluderar inte mitt rum, så det får se ut som ett bombnedslag tills jag kommer hem från Borlänge.
Har verkligen rensat mega mycket bland mina gamla "sparade" saker och fy vad mycket skit jag dragit på... Så ungefär hälften försvann så min brudkista är okej nu. :P

Sen hjälpte jag mamma att städa i förrådet och där har vi ju inte alls sparat på skit grejer.. (?) Or not, det fanns hur mycket skit som helst, men lite mer än hälften är pappas grejor och det kände vi att vi inte kunde slänga hur som helst.

Så nu återstår bara min packning inför festival resan, den ska ta minsta möjliga plats vilket kommer bli ett enormt problem för mig som gärna packar så jag skulle kunna vara borta i tre månader. Men det blir nog lite lättare denna gång, eftersom jag ska ta med "kläder-som-jag-inte-är-så-noga-med". För det är inte så rockigt om mina favorit Diesel jeans ska bli stulna eller min favorit t-shirt eller liknande. Så det blir de randiga legginsen som jag inte användt på nått år, en svart tunika, ett par svarta jeans, t-shirtar o kanske nått mer. Vi får se.

Ska till mormor också och hämta en sån där väska man har under kläderna när man är utomlands så ingen kan sno nått. Jag tänkte att en sån väska är perfekt, alla värdesaker utan en hängande väska som någon kan ta och jag kan glömma. Det är inte så att jag tror att varenda person på festivalen kommer att snatta livet av sig, men jag tror ändå inte att alla är änglabarn och håller sig till sina egna saker.

Jag kan verkligen inte fatta det! Jag ska på festival i morgon! :)
Men det kommer verkligen bli en prövotid för mitt nya kliniska påhitt. Med mitt nya kliniska påhitt så menar jag att jag fått nån knäpp i hjärnan och tvättar mina händer hela tiden, har svårt att ta i dörrhandtag osv. Men jag har laddat upp med 160 våtservetter så vi får se hur det funkar. :P Tom håller på att riva sitt hår när jag tvättar mig om händerna hela tiden. ^^

Kan heller inte fatta att jag snart fyller år, snart har uppskrivning och ja. Allt går så fort!

Grattis till Sofia som fyller 18 år i morgon!

Hej då alla! Blir rätt stilla här nu ett par dagar.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nej inte så himla rockigt, helt av nedanför axeln, bläää.. Aaah ska jag göra :). ALlt bra eller? =)

2008-06-24 @ 19:42:11
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Sofia

TAck så mycket! Men det känns liksom inte alls att jag fyller..:D haha Vilka drar du på festival med då?

2008-06-24 @ 23:29:25
URL: http://missxophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0