Två dars uppdatering!

Jag har varit riktigt dålig på uppdatera de senaste dagarna, men det har ju sina förklaringar!
I Torsdags åkte vi hem till Torsby och vi beslöt oss för att spela Volleyboll med the gang! :D Elin, Lars, Tres, Sören, Lisa, Signe, Elins grannar, Tom och jag. Vi hade jätte kul och spelade i två timmar! Sen åkte vi hem och Tom & jag kollade ett avsnitt av Band of Brothers.

I går drog vi till stranden i tre timmar med mor och Lars! Och färgade blev vi, Tom blev röd och jag blev brunare. ;)
Det var underbart, tog även årets första dopp och vad vi låg i länge!
Sen drog vi hem för Partyyyyyyy. :D

Jag måste säga att jag älskar att umgås med mina kompisar, och det är så jävla skönt att vi kan umgås när killarna är med eftersom de kommer så bra överens!  Och alla vill vara med och umgås när vi är alla här, jag gillar verkligen det! :)


Idag då... Var superkusin och tog med twinsen till bredvika för sol, bad, lekpark och glass. Vi hade jätte mysigt!
Sen drar vi till stan och jag kommer hem i morgon!

EM har börjat nu, ska väl kolla!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0