Tårtdax!

Nu ska jag snart bege mig till moster i Utterbyn för en tårtbit! Myyysigt!
Blir väl fullt ös medvetslös om Emil får som han vill! ^^   Men det drabbar ju inte en handikappad! (Just ja, jag är ju handikappad.) I morgon ska jag upp tidigt igen för att undersökas så jag får slut på eländet till smärta som verkligen hänger i! Stackars alla ni som verkligen är skadade och alltid alltid känner en hemsk smärta! Usch :S

Aja, ska byta om till nått mer kalasaktit än mjukisbyxor! :P


Tjosan!


Kommentarer
Postat av: michaela

varför serverades det tårta där? :O

2008-06-13 @ 03:49:56
Postat av: Robert

Jo tack jag vet allt vad smärta är :P har haft ont mer eller mindre i 2 år nu :S det är drygt men man lär sig att leva med det ;)

2008-06-13 @ 06:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0