Svettig natt

Vaknade upp för ca: 15 minuter sen, genom svettig! Det har varit så jävla varmt i natt så jag trodde seriöst jag skulle dö! Usch, det är riktigt vidrigt att sova när det är äckligt vamt.... Sen ligger morgonsolen på sovrumsfönstret så det gör ju inte direkt rummet svalare. Man ska inte klaga på vädret, men lite svalare på natten vore riktigt skööööönt.

Nu ska jag ta på mig kläder, käka sen dra ner till stani värmen och köpa skjortan till brorsan. Får se hur jag lgger till tidsmässigt när jag gjort det, så får jag se vilket tåg jag tar hem.

Vi säger så!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Tack för ditt svar på min fråga!

Var gärna med och tävla om en klänning i min blogg!
Har jag skrivit något annat efteråt, så hittar du tävlingen under kategorin: tävla här

//Kram Natalie B

2008-06-01 @ 11:35:18
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0