Sunny day och skolk

I går var det tenta och avslutningsfest för Tom's del. Jag och Bea åkte iväg till Skutbergets camping och spelade lit freesbie golf, myyyysigt! Det är verkligen jätte kul att ha någon man kan umgås med när man är här. :)
Hur som haver så åkte vi tillbaka hit där festen hölls och umgicks med killarna som för övrigt är ASSKÖNA och ASGOA! ;)
Folket drog sig hemmåt vid halv ett tiden, men jag och Tom somnade inte förrän vid tre tiden.

I går fick Tom ett sms där det stod att han var tvungen att skynda sig ut, för det var viktigt. (Hans kompis skickade det)
När vi kom ut var dom borta (dom var två) och svarade inte på mobilerna!
Så jag var övertygad m att de hade blivit mördade och blivit av med mobilerna.
I morse fick vi veta vad som hade hänt, den ene killen hade ramlat och slagit axel ur led! Men iskall som han var så drog han rätt den själv.... scary. :S

Hjälpte även Bea och Jonas med att skaffa blogg! Bara för att jag är snäll och tycker om dom så mycket så publicerar jag den i detta inlägg! Http://Jonasochbeatrice.blogg.se


Och nu sitter jag här, skolkade från EN timmes latin. Jag tyckte inte det gjorde något, men det tyckte säkert läraren.
Aja, that's life!
Nu ska jag nog ut och sola lite, om jag orkar. Är rätt sliten...

Puss


P.s Jag är med och tävlar hos Someonehappy om en Header! :)

Kommentarer
Postat av: Ida Frank

Säljer fina saker i min blogg. Ni är välkomna in i en kategori som heter (KLÄDER) som finns på vänsterspalten. Även om du inte hittar något idag hittar du kanske något om några dagar, lägger in då och då. Jag har sålt länge och hittar du något skickar jag det inom Sverige. Just nu har jag en hålig blus som kostat runt tusenlappen till salu för endast 150kr. Jag har en rosa polotröja för 100kr. En svart blus söt till sommaren för 50kr. En hårig väst för ditt bud. En vit tröja med hög krage för endast 50kr. Tre linnen för endast 60kr. Indianskor för 100kr. Jag finns på www.ifrank.blogg.se eller min msn [email protected]

Hör av dig. Jag bits inte. Kram Ida!

2008-06-05 @ 18:34:30
URL: http://ifrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0