Sjukgymnastik och teori

Idag fick jag mitt efterlängtade sjukgymnastik besök, träffade någon som hette Kerstin, en mycket söt tant som dessutom var kanon bra!  Hon kollade lite på mig, testade olika grejor och insåg snabbt att det inte var diskarna i ryggen som "glappade" eller att jag hade stor rörlighet, endast något litet. Den största boven var musklerna.
Jag har så jävla dåliga muskler runt höfter, rygg (bålen tror jag man kan kalla det) så det inte var klokt!!
Så nu har jag fått ett pilates program som jag ska köra fram tills augusti så ska vi se hur det gått, förhoppningsvis har jag fått röntgat mig då också så vi ser vad mitt kortare ben kan bero på.

Och jag är överlycklig över att det inte var något större fel! Så jävla mycket otur och skit jag har haft med min kropp så hade ju diskbrock varit droppen för en 18 åring! Så jag är riktigt glad att det bara var veka muskler! =P
Och pilatesboll, vet ni hur kul det är att träna på en sådan? Bättre sjukgymnastik kunde jag ju inte fått! =)

Så nu sitter jag i Norge och har precis installerat mitt nya "Trafikskola" program som verkar jätte bra!
De närmsta dagarna blir teoriplugg och umgås med Tom's härliga familj och givetvis Tom. (Mestadels ensam I guess...)

Köpte en klänning på Gina Tricot när jag väntade på bussen till Töcksfors. En jätte söt tup-top liknande klänning i rutit. Enda haken var att det var storlek 44!!!! HAHA xD Jag köpte den, och tänkte som vanligt "jag kan sy in den". Men det var ett rejält resår band över bysten så den satt okej där, att det är som ett tält runt resten av kroppen gör väl inget?

Svenskarna spelar i kväll, jag ska vara i grannlandet och hejja tills jag dör!

Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0