Pumpa på!

Wiho, försov mig i morse... Hade satt klockan på 9.30 istället för 8.30. Min planering gick ut på att komma till skolan lite tidigare för att hinna skriva lite latin sentenser, men det sprack ju. Så jag fick cykla till skolan och började dagen med ett riktigt roligt men smärtsamt idrottspass! La Cross! :D Fy fan vad den sporten är kul. Tummen upp för det!

Cyklade hem, tog en omväg förbi Sandra och tog bakvägen hemmåt. Väl hemma bytte jag princip bara kläder och cyklade till mormor, kollade stugan och så där. För i morgon är det MYS kväll med brudarna! Matbit på Factoriet sen båten till stugan och vi kanske hinner med en sväng till Bredvika? Ser verkligen fram emot en riiiiiktig tjejkväll! :)
Spela spel, äta chips och myyyys!

Btw, saknar Tom massor nu! :( Han är i Norge så jag kan inte ringa honom eller han mig för ofta, blir en till två minuter i kväll för att säga godnatt och "Jag älskar dig!". Längtar tills vi ses i gen älskling! <3

Ja, så är det...

Kommentarer
Postat av: ASpbacke den snygge ;)

Hallå jag har kört något som heter lacross och det var kul :)

men vad e La Cross för något? :)

puss

2008-06-09 @ 21:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0