Peace and Love 2008

Jo, faktiskt så kom jag hem hel och ren, eller ren är kanske o ta i med men hel skinad i alla fall!
Det var inte så äckligt som jag hade föreställt mig, vi bodde på en liten camping som faktiskt var helt okej så jag kan inte klaga. Så jag tänkte berätta hur jag har haft det, dag för dag. =)

Onsdag: Anlände 22.30 till Borlänge, tidigare så hade jag övningskört inne i Karlstad och till Tom's lägenhet och det gick kanon!! När vi sen kom till Borlänge så hade vi packning som tog evigheter att bära, och att vi fick campingen allra längst bort gjorde ju inte saken bättre. Men en underbart söt tjej kom och hjälpte oss med en last kärra (?) så vi fick allt till campingen. Vi la oss ungefär 3.00 då tältet var på plats plus övriga grejor!

Torsdag: Vaknade kl.9.00, vilken skräll när man kan sova hur mycket som helst?! :P Därefter satt vi i sköna solen och solade, mådde gott och övriga drack öl. en fågel bajsade på min axel också utan att jag märkte det! :P När klockan närmade sig 19.00 drog vi till festival området och kollade först Kaizers Orchestra som gjorde topp framträdande!
Därefter sabaton, In Flames, Hard Core superstar och några mer. I säng runt 2.30.

Fredag: Upp samma tid typ. Satt i solen och stekte sen drog vi till festival området igen och på schemat stod det THÅSTRÖM OCH KENT! Och vet ni? Thåström var BÄST! Så jävla underbart bra så jag fick tårar i ögonen. Han var så jävla bra, så jävla egen och så jävla BÄST! Thåström in my heart. <3 Kent var också helt sjukt bra, dock inte lika bra som Thåström var. Blev en sväng på Sex  Pistols också, legender och de finns i min kamera, och takida som också var väldigt bra! Somnade runt 3 tiden igen, för vi hade världens BÄSTA grannar! :)

Lördag: Satt påpylsad i regnkläder för det kom små skvättar på morgonen och dagen, vi fördrev tiden med att tjöta med super grannarna och att spela kort. På eftermiddagen blev det ett besök på mimi Kry och Mustasch! Sen skulle Tom och jag för ovanligheternas skull gå till Campingen för att vila i två timmar innan Håkan hellström, men gissa what? 23.45 vaknar jag och vi hittar inte orken att gå tillbaka till festival området utan sussar söt vidare!

Söndag: Vaknade 6.00 av att grannarna bakom oss har SEX! xD Så det var lite störande, men 7.00 somnade jag om igen. Sen packade vi ihop oss och drog hemmåt!

Har haft en kanon helg! Verkligen värd varenda krona. I kväll blir det EM final, lång varm skrubbande dusch och massa teori. (Y)
I morgon börjar jobbet, min fot är verkligen inte i skick för det...

Bilder kommer senare!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nej, jag fattar inte heller hur man orkar. Blir så jävla trött, men det finns ju tydligen människor till allt.



Kul du verkar haft det förresten :) Puss

2008-06-29 @ 19:16:46
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Sofia

himmel och pannkaka du ronja, den här helgen har varit den bästa någonsin! tråkigt att ja inte fick träffa dej och tom bara.. och håller med dej om att thåström var sjukt bra (även om jag inte såg riktigt hela), stod dessutom bredvid extremt snygg kille då :P mer festival åt folket! mer festival åt sagerdal ungen! ha det fint! <3.

2008-06-29 @ 22:10:41
Postat av: tom

nog vardet det en härlig resa!!:)

2008-06-30 @ 15:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0