Morgondagen

I morgon ska jag upp i vanlig tid, 6.40. För att ta bussen till skolan och göra latin sentenser och lyssna på redovisningar.
Nördigt dålig planering av vår lärare, hon sa för två veckor sen att vi ska ha prov på 100 sentenser innan lovet. Så därför har jag 20 kvar i morgon, för det är ungefär det som jag har motivation till att träna in nu på slutspurten, för det är verkligen det, slutspurten.

Sen hade jag planerat nån timme på körskolan, jag vet ju faktiskt inte riktigt än när jag får teoritid!
Därefter ska jag till kyrkan och kolla när Edwin och Wilma avslutar sitt första skolår.
Garanterat en fika efter det.

Men jag har ett problem. Termometern visar 12 grder, så jag kan ju hänga tillbaka min vita klänning i garderoben igen. Vad ska jag ha på mig istället då?! :( Buhuhu, för jag har verkligen inget fint.
Kul, först stekhet sommarvärme som går tillbaka till april väder. BAJS!

Nej, nu ska jag repetera sentenserna och sen slappa framför en film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0