Minnen

Jag har hunnit med en hel del idag faktiskt, gick upp vid 11 tiden, fastän jag satte klockan på 9.30. :P
Har verkligen vänt på mitt dygn, men nu återgår det sakta till det normala!
När jag vaknade så åt jag mat, pluggade teori på datorn sen lyckades jag pricka in en regnfri cykeltur till körskolan för att göra "fas-prov" så jag tränar där också.
Nu är det klart när jag ska jobba också, så slipper jag fundera mer på det. Drar kanske inte någon super lön men så är det ibland... Får väl försöka hoppa in under hösten då det behövs folk så jag kan tjäna lite då och då. Och veckan hos Tom's farmor som kattvakt är verkligen VÄL betald! Och då snackar vi norska kronor så det blir lite mer i svenska. ;)

I kväll blir det film med Tres och Elin. Vi tyckte det var dags att hitta på nått tillsammans, så en film blir mysigt och bra! Dock saknar vi Sandra... :(  Men hon kommer  väl hem någon gång hon också! Miss u! <3

Om ni tycker jag uppdaterar dåligt så är faktiskt orsaken den att åskan slog sönder vår router. Ja, det enda som åskan tog. Så vi har bara bredband till en dator. (N)

Moster har flyttat till ett nytt hus nu så jag fick hämta lite grejor som jag haft där för att vi inte ha plats (skräll!?) och när jag hittade min gamla docka så blev jag helt till mig! Jag ville byta kläder och bara krama om henne! :P Helt konstigt, och när jag hittade mina påsar med barbie kläder så fick jag dår dimpen! Jag älskade verkligen mina dockor och barbies när jag var mindre, massa minnen som kom tillbaks.

I morgon blire storstädning, finns säkert onödiga saker som jag kan slänga iväg.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0