Midsommarafton utomlands

I dag är det då midsommarafton, vilket inte existerar i Norge så det är inte någon speciell uppståndelse över denna helg.
En idag har det anordnats en gratis Konsert med diverseband som ska spela i Oslo, så Tom, jag, Hege-Jeanett (Tom's syrra) och Henrik (hennes pojkvän) tänkte ta tåget dit och kolla läget! :)

Vi åker nog lite tidigare så kanske vi kan kolla lite i affärer och fika eller nått annat mysigt!
I morgon blir det antaglige fest vilket ska bli otroligt kul, Tom har verkligen lyckats fått bästa kompisar som går (bortsett från mina då ;P) så jag ser verkligen fram emot en kväll med dom! SPeciellt när jag pratar norska och dom försöker sig på svenska! ^^

Tom sover fortfarande, men tack vare att jag sov så jävla dåligt i natt så orkade jag sova tills kvart i tolv så dagen kanske inte blir så dryg ändå!

Nej, ska plugga teori nu. Igen.

Puss

Kommentarer
Postat av: aspbacke

Låter som en riktigt trevlig dag :D

men festa inte för mkt imorgon vill gärna ha dig hel ;) haha

puss på dig

2008-06-20 @ 14:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0