LYCKA!

Vet ni hur lycklig jag är just nu?!
Fick tillbaka mitt latin arbete och det var kanon bra så nu hoppas jag verkligen på ett betyg med tre bokstäver! Sen gick sentenserna finnemang. I brevlådan låg det två brev till mig, ett från sjukgymnastiken så de ska kolla min fot, sen fick jag brev om uppskrivningstid! :)
Och i morgon ska jag äntligen få träffa läkare för rygg och fot! Allt ordnar sig till slut?
Och sen ska jag beställa hem BOKIA teoriprogrammet så jag slipper vara beroende av data bokningar och tid.


Idag är jag glad, och som grädde på moset. Marcus berg var i kyrkan och kollade på sin kusins skolavslutning, han är sjukt snygg!

Ja, där avslutar vi för stunden. HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0