Laddar upp!

Gud vilken otroligt soft dag. En timmes idrott, volleyboll i blåsvädret sen åkte jag hem i tvp timmar sen körde mammi in mig till skolan igen. Då var det dags för spanska nationellt muntligt, gick bra fick även betyg på kursen och vet ni vad? JAG FICK VG PÅ HÖRFÖRSTÅELSEN! :O Det händer ju inte allt för ofta, aldrig med andra ord. Så jag är nöjd!

Nu sitter jag här, ska packa min ryggsäck, byta om sen kommer Söt Elin och hämtar mig, Sandra och Therése så bär det av till faktoriet för lite käk! :)
Sen en kväll FULL av myyyyyyyyyyyys! Gud vad jag längtar!

Ja, ska väl kila iväg och göra mina sysslor. Kanske plugga på några Latin sentenser.

Vi säger så för idag, lär ju inte få några tillfällen att uppdatera. Kommer i morrn! ;P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0