Kort dag!

Idag gjorde jag min sista dag denna vecka och Tom avslutade just sitt första år på universitetet.
Hade sovmorgon idag, sov till nio sen pysslade jag och städade, packade, fixade naglarna osv. Sen kom världens bästa Mormor och Morfar och körde mig till skolan vid tolv tiden!
Hade engelska, och har jag riktigt tur så blir det ett VG i slutbetyg i Engelska B ändå, närmare än det jag hade lär man väl inte komma? Så jag håller tummarna!
Svenskan var som vanligt slapp, lämnade böcker, lämnade in min berättelse och sen körde underbara Sofia mig till tåget så jag precis hann med det tidiga! :)

Sitter hos Tom nu, han ska snart till en kompis och fira skolårets slut och jag ska till Bea för vi ska umgås och göra massa kul! :)

Kan även berätta att det blev Volleyboll kväll med brudarna i går! Skiiiit nice, även om jag fick offra sista avsnittet av Desperate Housewives! (får kolla reprisen på söndag 14.25) Tres var en törris och lätt anipulerad av en Viss person och drog hem redan efter en timme!
Men det gör man inte ostraffat tyckte Elin, Sandra och Jag. Så vi busade med henne när hon hade herrbesök! xD

Det var riktigt kul, och som kryddan på moset så la vi in en syrén i hennes badrum bara för att djävlas riktigt ordentligt, då hon är extrem allergiker! Hehe >:]

Aja, ska fixa i ordning mig nu!

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: someonehappy

hejhej!

jag vet inte ritkigt om du är en sådan som gillar "reklam" eller vad man nu kan kalla det. men jag ville bara informera om att jag har en utlottning av en header lite senare ikväll. ifall du ville kolla in den,. :)

ha en forssatt trevlig kväll! :)

2008-06-04 @ 18:01:15
URL: http://someonehappy.blogg.se/
Postat av: Linnea

aw va gulligt!:D de har jag aldrig hört faktiskt, de kanske stämmer! (a) hihi

2008-06-04 @ 19:26:32
URL: http://linneamarksell.blogspot.com
Postat av: Sandra

Det var rligt att busa :D

Ha en trevlig helg! (Jag hann ju inte säga hejdå idag ju!)

2008-06-04 @ 20:05:19
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0