Hemresa

I går skulle vi till en av Tom's bästa kompisar här i Norge, Lene. Vi skulle tillsammans med henne och hennes kille grilla och sedan gå till ett uteställe i närheten (läs 3 km ifrån huset). Sen kom den en annan tjej som också var Tom's kompis så det var full rulle på gamla minnen, så jag och Lenes kille satt mest tysta och lyssnade. Kanske inte så roligt men jag vet hur mycket det betyder för Tom att träffa gamla kompisar igen så jag var glad för hans skull! Men jag hade givetvis inte en dålig kväll, o nej. Jag förstår verkligen inte hur Tom kan få tag i så underbart folk?! :)

Sen ska vi passa Tom's farmors hus den 22 juli-27 juli. Dom är världens bästa och erbjöd mig att städa, putsa fönster mm. och jag skulle få en väldigt STOR summa pengar för det! Så gulligt av dom tycker jag, så slipper jag slöa hela dagarna och göra någon nytta i stället! ;)  (Observera att jag är hemma på fryksdalsdansen!)

Nu väntar jag på att Tom ska vakna upp, sen ska vi väl försöka äta och sen åka till bussen i Töcksfors. Wihoooo...
Åker 13.10 och är hemma 18.21. Långa resor är nice, or not!

Och när jag ändå kommer i håg det. Tom och jag tyckte det luktade kattmat ur kylskåpet, och eftersom hans mamma är på campingen så tog vi oss friheten att kolla vad som möjligtvis kunde lukta så förfärligt. För kattmat? Hon har ju inte ens katt! Eller...inte vad vi vet iaf.
Men, men. När jag drog i fruktlådan så fann jag en gurka och vet ni hur den såg ut? Jo, det var princip bara skalet kvar, den var blöt och helt ledlös så jävla äcklig! Sen fann vi en påse med päron som förvandlats till päronpurée... xD
Inte konstigt att Tom inte kan hålla ordning i kylskåpet. =P

Dock sitter lukten fortfarande kvar, så gurkan var rätt luktfri!

PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0